גם לבני הנוער מגיע לישון על מזרן אורטופדי אמריקן סיסטם
הבדלים בין סוגי מיטות שינה שונים
20 במרץ 2018
מיטה חשמלית יתרונות וחיסרונות
22 במאי 2018
הצג הכל
מזרון אורטופדי

לא מעטים אלו המסמנים ללא כל ספק את חדר השינה שלהם כחדר האהוב עליהם ביותר בבית. מה הופך את חדר השינה לחדר כל כך אהוב? סביר להניח כי מדובר על העובדה כי מדובר על חדר מפנק ומנחם, המעניק מרוגע, שלווה ומנוחה. חדר השינה לבטח לא היה נבחר כחדר כל כך אהוב ללא הימצאות של מיטה ועליה מזרון נוח ואיכותי. השינה מזינה את הגוף ואת הנפש והינה חיונית להתפתחות, לגדילה ולבריאות.

כיום, על מנת להבטיח שינה איכותית, רציפה ונוחה, רבים אלו הבוחרים לישון על מזרון אורטופדי. לא אחת הוכח כי מזרון אורטופדי מונע כאבי גב ומבטיח שינה נוחה יותר, כך שהבחירה בו הינה בחירה כמעט טבעית. עולה השאלה הגדולה, והיא האם כדאי להשקיע במזרון אורטופדי איכותי גם במיטות בני הנוער? התשובה לכך, היא כן.

לפני הכל: מה הוא מזרן אורטופדי?

כולם שמעו את צמד המילים “מזרון אורטופדי”, אך לא כולם יודעים מה עומד מאחורי צמד מילים זה. אם כן, מדובר על מזרן המספק תמיכה מלאה וכוללת לשרירי הגב, לעמוד השדרה ולכתפיים. בעבר, היה נהוג לשדך את המזרן האורטופדי רק לאוכלוסיות שהיו סובלות מכאבי גב כרוניים. כיום? מדובר על המזרנים השלטים המשולבים על מיטות בחדרי שינה רבים בארץ ובעולם. בעת שאתם ישנים על מזרון איכותי, המעניק לכם תמיכה ונוחות ללא פשרות, אתם זוכים בשינת לילה רציפה ונעימה, שמקימה אתכם בכל בוקר מחדש רעננים וחיוניים.

לנוחות אין גיל:

הימים בהם היה ניתן לשדך בין המזרנים האורטופדים ובין אוכלוסיות הסובלות מכאבים – אינם עוד. הסיבה הפשוטה היא שלנוחות אין גיל. שינה חיונית בכל גיל, ואין מישהו שלא מייחל לעצמו לילה טוב וארוך. הדרך להגשמת השינה האידיאלית עוברת בשינה על מזרון אורטופדי איכותי, גם לבני הנוער. מעבר לפקטור הנוחות, קשה להתעלם מהבריאות כאשר מדובר על בני הנוער. ידוע לכל, כי ילדים ובני נוער מתפתחים במהלך השינה. חשבתם שניתן להמעיט בערכה של שינת בני הנוער? כדאי שתחשבו שוב.

הבריאות כמטרת העל של השינה:

לא אחת נאמר כי מזרון אורטופדי מונע כאבי גב, ולא בכדי. כאשר אתם מעניקים לבני הנוער מזרון אורטופדי איכותי, אתם מעניקים להם בריאות. בגילאים האלו, מתעצב ומתגבש לו עמוד השדרה, שלבסוף משפיע גם על היציבה של בני הנוער כאנשים בוגרים. אם כן, מדוע חשוב כל כך המזרון? הסיבה לכך היא שחלק ניכר מתהליך ההתפתחות מתרחש במהלך השינה, כך שחשוב לקיים את התנאים האידאליים להתפתחות בריאה. בעת שמתרשלים בבחירת מזרון ופוסחים על בחירת מזרן אורטופדי, למעשה הופכים את השינה לכזו המסכנת את בריאות הילדים. שינה שלא על מזרן אורטופדי יכולה להוליד בעיות בדמות יציבה לא נכונה, עקמת בגב וכאבי גב מיותרים.

גם לבני הנוער מגיע לישון על מזרן אורטופדי
5 (100%) 1 vote
Call Now Button072-3301470