איך בוחרים מיטה זוגית לחדר השינה? | אמריקן סיסטם
חנות מזרונים בראשון לציון
28 במרץ 2017
מזרונים חדשים במבצע לשנת לילה ערבה ואיכותית
28 במרץ 2017
הצג הכל

מיטה זוגית היא ללא ספק מהרהיטים החשובים ביותר בחדר השינה. היא אמורה לספק לנו מצע נוח לשנת לילה איכותית, היא ממלאת תפקיד חשוב ברמת האינטימיות הקיימת בין בני זוג ובשמירה על הגחלת והיא גם אמורה להוסיף לחדר יופי ושיק. כדי שהמיטה החדשה שלכם תעמוד בכל הציפיות הללו, קבלו כמה טיפים לבחירת מיטה זוגית מנצחת.

כך תבחרו מיטה זוגית מושלמת

  1. נוחות היא כלל ברזל בבחירת רהיטים בכלל, בפרט כאשר מדובר במיטה זוגית. זה אחלה שמצאתם מיטת חלומות טרנדית ומדליקה ביותר במגזין עיצוב, אבל אם כשהגעתם לאולם התצוגה התיישבתם עליה, ומשהו במיטה פשוט הרגיש לכם לא נוח מספיק, חפשו משהו אחר. עדכניות וצו האופנה הם חשובים, אבל חשוב הרבה יותר שתוכלו ליהנות משנת לילה איכותית באמת, ואם המיטה לא מספיק מפנקת, אז זה לא יקרה. כמובן שחשוב ששניכם יחד תנסו את המיטה, כי לכל אחד מכם הרגלי שינה אחרים ומערכת יחסים שונה עם המיטה, למרות שאתם חולקים אותה יחד.
  2. אחרי הפונקציונאליות, אפשר לתת מקום לשיקולים עיצוביים. זה אומר, שרצוי לוודא שהמיטה מתכתבת עם האווירה והתחושות הכלליות שקיימות בחדר השינה, ועם הסגנון שלאורו הוא עוצב. אם יש לכם חדר שינה בסגנון כפרי, מיטת רטרו תהיה הדבר האחרון שישתלב באופן טבעי והרמוני בחדר כזה.לחילופין, אם נדלקתם על הרעיון של מיטת וינטג’, וודאו שהיא אכן תדבר באותה השפה עם יתר הרהיטים בחדר השינה שלכם, במיוחד במידה וחדר השינה ממש לא מעוצב בסגנון שכזה.
  3. ואם בעיצוב עסקינן, חשוב מראש לוודא שהמיטה תתאים לגודל החדר. מיטות זוגיות הן פריט ריהוט שתופס מקום ואם חדר השינה קטן יחסית כדאי לקחת זאת בחשבון ולבחור מיטה שהיא מלכתחילה לא רחבה וגדולה יתר על המידה. מומלץ להצטייד במידות השטח שבו אמורה להיות ממוקמת המיטה, כדי שלא יהיה לכם כל ספק בעת בחירה המיטה האידיאלית עבורכם.
  4. רצוי לבחור מיטה זוגית שמגיעה עם מערכת שינה מתכווננת והמציעה מפרקים בעלי התאמה מקסימלית למבנה האנטומי פיזי שלכם. מיטה טובה היא תנאי בסיסי לאיכות חיים, כי בלי מיטה טובה, לא תוכלו ליהנות משינה איכותית ובלי שינה איכותית התפקוד היומיומי שלכם ייפגע באופן משמעותי.אז רצוי לבחור מיטה זוגית שמציעה את כל הפסיליטיז והאבזור שיאפשרו לכם לצלול אליה, להירדם תוך דקות ולישון שנת לילה רציפה ובלתי מקוטעת.
  5. אם אתם כבר מקדישים זמן לבחירת מיטה זוגית, כדאי לחשוב אלו עוד פתרונות שינה אתם צריכים בבית ולקפוץ על ההזדמנות כדי להצטייד בכל הדרוש לכם לחווית שינה איכותית, שכמותה מזמן מזמן לא הייתה לכם. מיטת נוער , מזרונים במבצע, מיטה יהודית, מיטה מתכווננת, כרית אורטופדית ועוד- חנויות מובילות לפתרונות שינה מציעות תמיד מגוון של ריהוט ואבזור לשנת  לילה מושלמת. אם כבר, אז כבר!
איך בוחרים מיטה זוגית לחדר השינה? כל הטיפים
3.5 (70%) 2 votes
Call Now Button072-3301470