הבדלים בין סוגי מיטות שינה שונים אמריקן סיסטם
מערכות ישיבה גם בחדרי שינה
20 במרץ 2018
מזרון אורטופדי
גם לבני הנוער מגיע לישון על מזרן אורטופדי
20 במרץ 2018
הצג הכל

מיטה היא בדרך כלל רהיט שמיועד למנוחה ושינה ונהוג לבנות אותה עם עץ או מחומרים אחרים כגון מתכת או פלסטיק קשיח ובד. אפשר לרכוש חומרי גלם מעולים ליצור מיטות בכל מחסן עצים ולהתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי מידות, מאפיינים ותכונות שלהם.

בנוסף ניתן גם לבצע השווה בין סוגי המיטות שונים כגון:

א. מיטה מתכווננת – זו מיטה שהיתרון הבולט שלה היא שהיא מאפשרת להתאים אותה לתנוחות שונות על פי הצורך של הצרכן. היא מיועדת למבוגרים וצעירים, משפרת את איכות החיים ומשמשת גם כפריט ריהוט לחדרי סלון חדשנים .

ב. מיטת תינוק – מיטה זו שמיועדת לתינוק צריכה להיות בנויה על פי סטנדרטים מחמירים ביותר של בקרת איכות. למרות המשקל הנמוך שאותו היא נושאת, אין מקום לפשרות בנוגע לבחירת חומרי הגלם שמהם היא עשויה. הגודל של המיטה מושפע מגיל התינוק ומקצב הגדילה שלו.

ג. מיטה מתקפלת – זו מיטה שיתרונה הגדול בא לידי ביטוי בכך כשהיא משמשת פתרון אחסון אולטימטיבי. אפשר לקבל אותה כשהיא לא בשימוש, וגם להתקין תחתיה ארגז מצעים. קל לנייד את המיטה המתקפלת ממקום למקום וגם היא מחייבת בחירת חומרי גלם עמידים במיוחד. מיטה מתקפלת נמצאת בשימוש נרחב בצבא ובארגונים גדולים.

ד. מיטה נפתחת – מיטה שתחתיה מאוחסנת מיטה נוספת נקראת מיטה נפתחת. המיטה הנוספת נשלפת באמצעות גלגלים, בנוסף בדרך כלל היא גם כן בנויה מעץ איכותי. אפשר לשלב מיטות נפתחות בחדרי ילדים ובחדרי אורחים של בתים פרטיים בהם קיימת בעיה של חוסר במקום, ומיטה זו עוזרת לשמור על רוב חלל החדק פנוי כאר המיטה נפתחת סגורה במהלך שעות היום.

ה. מיטת מים – זו בין המיטות היחידות שלא דורשות ביקור ב מחסן עצים לטובת בחירת חומרי גלם. היא משלבת בין מיטה ומזרן, שאותו אפשר למלא במים. מיטת מים נחשבת קלה לניידות ולתפעול, אך היא לא מעניקה תמיכה אורטופדית ראויה ולכן אינה מומלצת לשימוש ממושך.

כך תבחרו מחסן עצים ומיטות

היכרות עם ההבדלים בין מיטות וחומרי גלם של מחסן עצים היא רק השלב הראשון בבחירת פתרונות שינה ומנוחה. ראשית, יש להביא בחשבון את התאמת המיטה לסוג המזרן ולדאוג לתמיכה אורטופדית מלאה. שנית, כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע ולקבל המלצות על מיטה שתתאים למבנה הגוף, לגובה ולמשקל.

בחירת מיטה היא תהליך ארוך שמחייב השקעת זמן ומשאבים. מצד שני, זו השקעה משתלמת לטווח קצר וארוך.

הבדלים בין סוגי מיטות שינה שונים
5 (100%) 1 vote
Call Now Button072-3301470