מיטה חשמלית יתרונות וחיסרונות אמריקן סיסטם
מזרון אורטופדי
גם לבני הנוער מגיע לישון על מזרן אורטופדי
20 במרץ 2018
מיטה מתקפלת מחיר – לא מה שחשבתם!
22 במאי 2018
הצג הכל

בשביל שנישן טוב בלילה כולנו צריכים שתהיה לנו מיטה איכותית וטובה. המיטות שיש כיום בשוק הן באיכות גבוה הרבה יותר מאשר המיטות שהיו לפני עשר או עשרים שנה ולמעשה ישנה תעשייה טכנולוגית שלמה סביב פיתוח של מיטות מותאמות אישית באופן אורתופדי לכל אדם ואדם. כאשר אנחנו באים לקנות לעצמו מיטה חדשה כדאי לנו לשקול בחיוב לקנות מיטה חשמלית שתוכל לתמוך בגב ובשרירים שלנו ותספק לנו תמיכה טובה לעמוד השדרה. היתרונות של מיטות חשמליות הם רבים והם מאפשרים לכל אחד ליהנות יותר כאשר הוא הולך לישון בלילה משנית לילה טובה ועמוקה.

מיטה חשמלית – איך זה עובד?

מיטה חשמלית היא מיטה שיש לה חיבור לחשמל וניתן באמצעות שלט מיוחד לכוונן את המזרון שלה או לחמם אותו. במיטה מסוג זה אנחנו יכולים למשל לכוון את המזרון כך שהוא יתאים לצפייה בטלוויזיה או לתנוחה של קריאת ספר. באופן דומה אנחנו יכולים לכוון את הזווית של המזרון כך שהיא תאפשר לנו לישון טוב יותר בלילה. במיטות מסוג זה ניתן גם לכוון את הטמפרטורה של המזרון כך שהוא יהיה מחומם במידה שאנחנו אוהבים כאשר אנחנו הולכים לישון בחורף.

מיטה חשמלית מותאמת אורתופדית והקלה על כאבי גב ושרירים

מיטה חשמלית יכולה להיות מותאמת אורתופדית לאנשים שיש להם בעיות גב או כאבי שרירים. פעמים רבות כאבי גב או בעיות אורתופדיות מחמירים כתוצאה ממזרון מיטה שלא מותאם לגוף. התאמה אישית של המיטה מבחינה אורתופדית לגב ולגוף שלנו תמנע החמרה בכאבי שרירים וגב ופעמים רבות אף תביא להטבה בכאבים אלו מיטות חשמליות הן מיטות שניתן לכוון באופן מותאם אישית את מידת הקשיחות או הרכות של המזרון ושניתן גם לכוון את הזוויות שלהן כך שכאשר נלך לישון בלילה יהיה לנו נוח ולא נקום עם כאב בבוקר. כאשר המיטה החשמלית זוגית ניתן לכוון כך אחד מהחלקים שלה באופן שיתאים לכל אחד מבני הזוג.

מיטה חשמלית ושיפור איכות השינה שלנו בלילה

מיטה חשמלית יכולה לשפר ממשי את איכות השינה שלנו בלילה. כאשר אנחנו לא ישנים טוב בלילה ומתעוררים הרבה אנחנו צריכים לבדוק האם הסיבה לכך היא המזרון והמיטה עליהם אנחנו ישנים. אנשים רבים לא מייחסים מספיק חשיבות למזרון עליו הם ישנים וכך הם מפספסים הזדמנות להתאים באופן אישי את המיטה שלהם לגוף שלהם ולמה שנוח להם. כיום יש יצרני מיטות שיכולים להתאים ברמה אישית של כל קפיץ במיטה או בזוויות ובמידת הקשיחות והרכות של המזרון את המיטה לצרכים האישיים שלנו באופן אישי.

מיטה חשמלית – למי זה מתאים ויכול להועיל?

מיטה חשמלית יכולה להתאים ולהועיל מאוד לרוב האנשים. המיטה מתאימה במיוחד לאנשים בני 20 ומעלה שרוצים לישון במיטה מפנקת ונעימה. מיטה מסוג זה יכולה להיות משמעותית מאוד מבחינה בריאותית לאנשים שעובדים בעבודות פיזיות אך לא רק להם! מיטות חשמליות יכולות לספק תמיכה אורתופדית נחוצה מאוד גם לאנשים שעובדים בעבודה משרדית או לאנשים שעובדים רוב היום בישיבה או בביצוע תנועות שחוזרות על עצמן – שיכולות לגרום לכאבי חזקים בגב או בגפיים.

כאשר אנחנו נקפיד על כך שהמיטה בבית שלנו תהיה מותאמת לצרכים שלנו ולאופי בו אנחנו עובדים עם הגוף במהלך היום יוכל להיות לנו קל לתפקד בעבודה ובחיים האישיים שלנו. חשוב מאוד לבחור מיטה שתתאים לנו גם מבחינה אורתופדית אך גם מבחינת האסתטיקה והעיצוב שלה כך שהיא תשתלב בחדר השינה שלנו ותהווה פריט מושלם בו.

מיטה חשמלית יתרונות וחיסרונות
4.4 (88%) 10 votes
Call Now Button072-3301470