מיטת נוער לילד שלך אמריקן סיסטם
מיטת נוער או ספת נוער
7 במרץ 2018
בחרו את המיטה או הספת נוער לבן שלכם
12 במרץ 2018
הצג הכל

כאשר מגיע השלב שיש לרכוש מיטת נוער עבור הילד שלך, חשוב מאד לבחור עבורו את הדגם המתאים ביותר בסופו של דבר, על מנת לאפשר לו שינה נעימה במיוחד לאורך שנים רבות.

הבן שלך זקוק למיטת נוער
אם החברים שלך מדברים לאחרונה על כך שהם החליפו את המיטות של הילדים וקנו להם ספות נוער כאלה ואחרות, אז יכול להיות שגם לך כדאי להתחיל לחשוב על האפשרות הזאת על מנת לאפשר לילד שלך ליהנות הן משינה נעימה במיטה איכותית במיוחד, והן מן האפשרות לשבת ולארח חברים על ספת הנוער שלו. אין זה סוד כי בשלב הזה די ברור כי הבן שלך לא יוכל לישון לעד על המיטה שיש לו מאז שהוא היה קטן, ואין כל צל של ספק כי מיטות וגם ספות נוער הן הפתרון האולטימטיבי עבורו בסופו של דבר.

מדוע המיטות מתאימות לגילאי הנוער

מיטות נוער הינן מיטות כאלה אשר הגודל הסטנדרטי שלהן מגיע ל – 120 ס”מ על 190 ס”מ, אך קיימות אופציות של הזמנות אישיות על פי הצורך של כל לקוח ולקוח. כמו כן, מיטות נוער מציעות מזרוני גומי אוויר איכותיים במיוחד או מזרוני קפיצים, כך שמבחינת הנוחות והבריאות של הגב, הבן שלך יקבל כאן את הטוב ביותר. בכל מיטה כזאת יש ארגז מצעים גדול במיוחד, כך שלמעשה מיטות נוער מהוות גם פתרון מוצלח מאוד מבחינת ניצול המקום ואחסון חפצים שונים.

מה הם היתרונות של הספות

לעומת המיטות, קיימות גם ספות נוער שלא פעם מועדפות על בני הנוער, כיוון שהן מאפשרות יותר שליטה בעיצוב החדר. ספות כאלה אפשר לפתוח בכל לילה ולהפוך אותן למיטות כפולות, ובמהלך היום אפשר לסגור אותן וליהנות מחדר שיש בו יותר מקום. במקרה של הספות אפשר ליהנות מתמיכה מקסימאלית שניתנת על ידי קורות חזקות, וגם במקרה זה ישנם ארגזי מצעים שנוח לאחסן בהם כל מה שצריך.

צבעים והובלות

הן במקרה של מיטות נוער והן במקרה של ספות נוער הבן שלך יוכל לבחור את הצבע המועדף עליו, כך שאין ספק שהוא יקבל מיטה שנראית בדיוק כמו שהוא חלם. מבחינת ההובלות מובן שאפשר לקבל שירותי הובלה עד בית הלקוח, ומבחינת המחירים אתה יכול להיות רגוע כיוון שלא מדובר על הוצאה גדולה.

מיטת נוער לילד שלך
4.3 (86.67%) 3 votes
Call Now Button072-3301470